- Oot niin reteen näköinen vanha eukko että lähetkö harrastamaan sidontaseksiä? kysyy omituisen kiihtynyt mies minulta ja vieläpä ihan tosissaan.

- Voi mieshyvä. Ensinnäkään sinä et minua saisi alistettua ilman että saat multa kunnolla turpaasi enkä minä tunne mitään tarvetta alistaa yhtään ketään. Ja sitä paitsi kuka sinä olet ja näin alkuun esittäytyminen voisi olla hyvä avaus.

Mies esittäytyy ja jatkaa jankkaamista. Että te vanhat naiset kyllä tiedätte mitä kunnon seksi on ja te ette mitään arastele enää kun kauneus on mennyt ja kroppa tärviöllä.

- Vai sillä lailla, millos itse olet peiliin kattonut? Taidat äijänreppana olla minun ikäluokkaa, kuudenkympin ja kuoleman välillä. Eiköhän tämä keskustelu ollut tässä. Tiiätkö mies sellaisen vitsin että sadisti ja masokisti keskusteli. Masokisti aneli: Lyö minua, lyö minua. Sadisti siihen että: En lyö, en lyö. Tajuutko?

Mies jäi siihen miettimään ja yritti vielä huutaa perään. En kunnolla kuullut mitä kun nauruhytkyin ja puistelin päätäni. Olin pelkästään huvittunut tästä odottamattomasta tarjouksesta enkä mitenkään kiitollinen siitä, että vielä olisi mummolla ollut vientiä. Oikeastaan nostan hattua tuolle äijälle! Hän sentään uskaltaa yrittää toteuttaa haaveitaan vaikka tätä haavetta emme yhdessä jakaneetkaan.